درباره دپارتمان مهندسی پزشکی

حوزه مهندسی پزشکی از موضوعات محوری فعالیت در شرکت مبین صنعت معراج می باشد. مهندسان شرکت مبین صنعت معراج در دپارتمان مهندس پزشکی با استفاده از دانش الکترونیک، فیزیک و لیزر به دستآوردهای قابل ملاحظه ای در این حوزه دست پیدا نموده اند. هم اکنون این دپارتمان علاوه بر طراحی و توسعه محصولات جدید، در حوزه تعمیرات تخ     صصی دستگاه های لیزر پزشکی نیز فعالیت می نماید. این واحد آمادگی دارد با شرکت های تولید کننده در حوزه تحقیقات محصولات جدید و نیز پشتیبانی فنی محصولات همکاری نماید. مراکز درمانی نیز می توانند از خدمات فنی این واحد در تعمیر و ارتقای دستگاه های پزشکی بهره مند شوند.

بطور ویژه این شرکت آمادگی دارد در تعمیرات تخصصی تجهیزات لیزر پزشکی در حوزه درمان و زیبایی با مراکز درمانی و کلینیک های تخصصی همکاری نماید. تجهیزات لیزر پزشکی در حوزه درمان و زیبایی از تنوع زیادی برخوردار می­باشند. این تجهیزات عمدتاً از پرتوی لیزر و یا نور با طیف فیلتر شده، جهت درمان­های سطحی و یا داخلی استفاده می­شود. این شرکت بنا به تجارب فنی خود، آمادگی دارد تعمیرات اساسی و موضعی انواع لیزرهای کم­توان (LLLT) و پرتوان را انجام دهد. مهمترین تجهیزاتی که تعمیر آن توسط این شرکت انجام می­گیرد به شرح زیر می­باشد؛

  • دستگاه IPL
  • دستگاه SHR
  • انواع لیزرهای کم­توان
  • دستگاه Diode Laser
  • دستگاه لیزر Nd:YAG
  • دستگاه لیزرAlexandrite

این خدمات شامل تعمیر فلش­لامپ، تغذیه و درایو، کنترل دمایی، پمپ آب و سیستم کولینگ، پنل نمایش، مدارات زیمر، بانک خازنی، پراب و هندپیس، لیزر بار، فیلتر، کیس، کانکتور و وایرینگ می­باشد.

    تعمیر و جوش فیبر دستگاه­های لیزر

شارژ گاز RCS دستگاه الکساندارایت

تأمین و تعویض کلیه قطعات الکترونیک

کنترل کیفیت دستگاه­های فتوتراپی، لیزر و آلتراسوند

تعمیر پراب­های آلتراسونیک، سونوگرافی، فتال گارد و …

طراحی و نمونه سازی دستگاه­های پزشکی درمانی، فیزیوتراپی و زیبایی

تعمیر و تأمین قطعات اپتیکی مانند راد، آینه، فلش و منشور دستگاه­های لیزر

تعمیر کلیه بردهای کنترل  و توان دستگاه­های لیزر پزشکی، هایفوتراپی، آراف نیدلینگ و …

تعمیر بردهای الکترونیک و پردازشی تجهیزات بیمارستانی سونوگرافی، الکتروشوک، اکو، آندوسکوپی و …

تعمیر هندپیس و سیستم کولینگ لیزرهای CO2، الکساندارایت، دایود، کیوسوئیچ، IPL، SHR، Nd:Yag و …

تمامی تعمیرات به مدت پنج ماه ضمانت می­گردد.